Jak si správně čistit zuby?

Díky ionizačnímu zubnímu kartáčku IONICKISS a správné technice čištění zubů, posunete péči o váš chrup o několik úrovní výš.

family_ionickiss

S ionizačním zubním kartáčkem budou vaše zuby o 48% čistější a to i v těžce přístupných místech. Navíc bez nutnosti použití pasty.

Je klinicky prokázáno*, že kartáček IONICKISS je mnohem účinnější než běžný manuální zubní kartáček a uživatelé při návštěvě svého zubaře hlásí čistší a hladší zuby bez plaku. 

Zubní kartáček IONICKISS představuje bezkonkurenčního pomocníka v boji se zubním plakem. Jedinečná technologie způsobuje, že plak je odpuzován od povrchu vašich zubů podobně, jako při použití magnetu.

Pokud zkombinujete ionizační zubní kartáček se správnou technikou čištění zubů, zajistíte si nejen zdravá a svěží ústa, ale také ten nejzářivější úsměv. 

Zásady správného čištění zubů:

  1. Klinické studie dokazují, že s ionizačním zubním kartáčkem budou vaše zuby až o 48% čistější i v těžce přístupných místech. Přesto nezapomínejte věnovat svému chrupu komplexní péči, která zahrnuje čištění zubů, čištění mezizubních prostor a čištění těžce přístupných míst.

  2. Délka čištění zubů se odvíjí od toho, jak komplexní péči svým zubům poskytujete. Samotnému čištění byste se měli věnovat cca 3 minuty, 2 minuty věnovat čištění mezizubních prostor a minutu na dočištění těžce přístupných míst. Kompletní zubní hygiena by vám tak neměla trvat déle než 5 – 6 min.

  3. Ověřte si, nakolik vaše technika čištění zubů odpovídá nejnovějším trendům. Štětiny zubního kartáčku přikládejte na přechod zubu a dásně (v těchto místech se zubní plak usazuje nejvíce) pod úhlem 45 stupňů. Dělejte drobné krouživé, vibrační pohyby, díky kterým se vlákna kartáčku dostanou i mezi zub a dáseň. Horní hrana štětin kartáčku by se měla vějířovitě rozprostřít po celé ploše zubu.

  4. Hlavici kartáčku vybírejte co nejmenší, svou délkou by měla pokrýt maximálně 2 zuby. Čistící vlákna hlavice vybírejte podle vlastní preference tak, aby svou tvrdostí nepoškozovala měkké dásně a povrch zubu.

  5. Je-li to možné, tak čistěte zuby několikrát denně, ideálně však nejdříve za 20 min po jídle. Po konzumaci ovoce nebo ovocných šťáv by se měl interval prodloužit až na dvě hodiny, abyste si mechanicky nepoškodili sklovinu, která může být lehce narušená působením ovocných kyselin.

  6. Nezapomínejte na čištění jazyka. Ústní hygiena nebude kompletní, když při čištění zubů vynecháme jazyk. Ten je svým nepravidelným povrchem ideální živnou půdou pro různé bakterie.

 

Holistické zdraví začíná v ústech

Nejnovější vědecké studie poukazují na fakt, že zdraví a čistota našich úst ovlivňuje celkové zdraví víc, než jsme si doposud mysleli. Výzkum, který probíhal v minulých letech u řady dobrovolníků například ukázal, že u těch, kteří si čistili zuby méně než dvakrát denně, došlo až k trojnásobnému zvýšení rizika srdečního infarktu.

Nedávná studie dokonce naznačila, že příčina rozvinutí Alzheimerovy choroby by mohla být spojena s bakteriemi, které se podílejí na onemocnění dásní. Ty se totiž umí dostat do mozku, kde ničí nervové buňky. 

Čisté a zdravé zuby z dlouhodobého hlediska příznivě ovlivňují náš celkový zdravotní stav, a proto bychom měli správnému čištění zubů věnovat náležitou pozornost.

 

Napsáno s využitím: https://www.national-geographic.cz/clanky/vedci-odhaluji-jak-cisteni-zubu-ovlivnuje-zdravi-srdce-20191209.html

  *) Klinické zhodnocení ionizačního zubního kartáčku při odstraňování plaku a snížení gingivitidy (anglicky) (listopad 1996), Marquette University, School of Dentistry: Ronald L. Van Swol, Donald E. Van Scotter, Jeffrey J. Pucher, Andrew R. Dentino

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.